page_banner

Yuhuan Hejia Pipe Fitting Co. Upgrade equipaggiu di pruduzzioni

Yuhuan Hejia Pipe Fittings Co., Ltd hà annunziatu recentemente l'espansione è l'aghjurnamentu di u so equipamentu di produzzione per risponde à a crescente dumanda di i so raccordi di pipa d'alta qualità.A cumpagnia hè specializata in a produzzione di diversi raccordi per tubi, cumprese raccordi per tubi in ottone, raccordi per tubi in PP, valvole in PVC è prudutti persunalizati, è hè statu un capu in l'industria di raccordi per tubi per parechji anni.

I prughjetti di espansione includenu l'aghjunzione di macchinari è equipaghji di punta à e so linee di produzzione, è ancu di assunzione di travagliadori qualificati per risponde à a crescente dumanda di i so prudutti.L'investimentu di milioni di dollari in l'ultime equipaghji, cumprese macchine CNC, equipaghji di teste è macchine di stampaggio a iniezione, hè unu di i più grandi investimenti chì a cumpagnia hà fattu in i so stabilimenti di produzzione.

L'equipaggiu è e facilità novi anu aumentatu a capacità di produzzione di a cumpagnia à più di 100 000 pezzi per ghjornu.Yuhuan Hejia Pipe Fittings Co., Ltd. hà una linea di trasfurmazioni è di produzzione cumpleta, cumprese processi di forgiatura, machining, electroplating è teste, chì avà assicura tempi di trasfurmazioni più veloci è un cuntrollu di qualità eccellente.L'imprese investenu in permanenza in novi equipaghji per mantene a cunniscenza di e richieste sempre cambianti di l'industria.

In più di facilità di pruduzzione di punta, Yuhuan Hejia Pipe Fittings Co., Ltd. hè ancu cunnisciutu per u so eccellente serviziu di u cliente è e soluzioni persunalizate.A cumpagnia pò pruduce prudutti à misura per risponde à i bisogni unichi di i clienti individuali.I servizii persunalizati si estendenu à u disignu di u produttu, a trasfurmazioni è l'imballu.

Yuhuan Hejia Pipe Fittings Co., Ltd. capisce e sfide di un mercatu altamente cumpetitivu è si sforza di furnisce u megliu serviziu à i so clienti.U squadra tecnicu di a cumpagnia hà prufessiunali altamente qualificati è equipaghji di prima classe per assicurà chì tutti i prudutti rispettanu o superanu i standard internaziunali, è ogni pruduttu hè statu sottumessu à un strettu cuntrollu di qualità.

In tuttu, l'espansione di e facilità è l'equipaggiu di Yuhuan Hejia Pipe Fittings Co., Ltd ùn solu mostra a crescita di a cumpagnia, ma ancu dimustra u so impegnu cuntinuu à furnisce prudutti è servizii di qualità per risponde à i bisogni cambianti di i clienti.Cù novi aghjurnamenti è capacità di produzzione efficaci, a cumpagnia Fiducia in scuntrà o superà l'aspettattivi di i clienti.


Tempu di Postu: Apr-14-2023